Friday, March 2, 2018

Малко арт + Две Лари Крофт

Скролвам си тази вечер в ранните часове фейса и попадам на много интересни изображения.... Абонирал съм се за толкова страници свързани с Resident Evil, че като си отворя профила... цялата ми страница е препикана с тази игра.
Първото, което ми направи впечатление е че някой си е направил труда да направи Хънтър (Hunter M-121) в реален размери и е станала голяма изродия... check this out:
Всъщност копнах и малко инфо за да дадем кредит на човека... нали сме честни и чисти като чаршаф на монахиня:
Как ли бих реагирал ако вървя из някоя тъмна алея и това чудовище ми скочи... сигурно, ще започна да го налагам на плесници, докато не го пребия от бой :D :D :D
След него засекох този сексапилен постер на Джил Валънтайн:
Тайтъла беше нещо от сорта на: " Искате ли рибуут на играта?".
Искаме разбира се... но да не се разминава много от оригинала... може да променят само загадките малко, за да я осъвременят. После си казах... бах го не може да няма още по секси постер на Джил и намерих този на който е заголила гъзерете:
Добре де "постер" е силно казано... направо си е снимка... но хваща окото а???? Попаднах и на някаква анкета в която се питаше, кой женски персонаж от света на Resident Evil предпочитате. Интересното беше, че от всички изброени... най - много гласове бе събрала Клер Редфийлд... Все си мислех, че Джил като първо появило се лице, ще е по популяр.
И за финал.... вижте нещо много интересно Multiplayer на играта Tomb Raider 1.... Направили са го доста яко. Вижда се обаче, че трябва да се барне детекцията от страна на враговете. Сега като скочат две Лари, врага се се чуди какво да прави и спокойно бива убиван. Също така се вижда, че ако едната Ларка падне смъртоносно на боските си... веднага се изправя... Интересно Indeed.
Ми тава е от мен... ако искате вижте и другите статии в бЛОгЧетО :)

ЗАБРАВИХ, ЧЕ МИ ХАРЕСА И ТАЗ РОМАНТИЧНА БОЗА:

No comments:

Post a Comment

Leave a comment