Thursday, March 22, 2018

Resident Evil Origins Collection - Всичко убито; Всички 100 пиявици + Арт

Добър ден говеда... как сте? Днес ще качим едно видео на тази чаровна мацка горе. Аплауз за Манди Питс, на която и стои доста добре баретата на Ребека Чеймбърс. Та това дете, ще Ви покаже как може да направите едно доста добро постижение на играта Resident Evil Origins. Това е Resident Evil 0. Нямам идея, коя е под играта обаче, тъй като не съм запознат с тази част. Някога се опитвах да я емулирам на стария кошник, но не ми се получи, затова сега ще гледаме заедно.
Интересно е, че може да се играе с двата героя едновременно. Ако някои иска да ме светне за играта - под играта или просто иска да ми светне един десен прав в муцината, че го нарекох говедо в началото, нека пише или звънне или да прати телеграма.
Ще излезем навън и ще се разберем по женски, това по мъжки.
Само да не ми скокне, някоя нацепена бадка, като Джил Валънтайн,
че тогава ми е сцепена работата и ще се е§а в артиста.
Наскоро попадна и на един пич, които работи по страшен remake на Resident Evil 3 и искам да му кажа:
МОМЧЕ - ДЯВОЛСКИ ДОБРА РАБОТА... гледайте как изглежда мола в града на Енота..  Нямам търпение да направя един пробег, докато стария Немезис ме преследва.
Ами може би, само трябва да се осъвремени малко табелата горе... може да е изглеждало добре в резолюция 320 по 240, но сега са други времена. Иначе часовника със скъпоценни камъни кърти.
Защо ми се струваше, че на оригиналната кола в тройката не пишеше 911 а 25, чакайте да го потърся в нета..... стой така, само още една минутка :P
Да прав съм, но това не е толкова важно.... Важното е да кажем по едно голямо браво на Раян Ануграх, който доста обича боб. Чао от мен...

No comments:

Post a Comment

Leave a comment