Sunday, March 4, 2018

Ох Блога ми.... + арт

Болна е... детето ми.. влезе в болница с издута лимфа на гушката. Затова не съм активен тези дни. За радост се оправя и всичко, ще бъде наред :) Тези дни, когато имам време слушам доста музика от саундтрак на игри. Искам да барна на Techno Mage за PS1. Ще видя, кога ще намеря време.... ще съединя всички тракове и ще направим як арт с Photoshop CC 2018. В последните 2 -  3 години експериментирам доста с него.... И знам, някои неща... Лошото е че последната година параболата на уменията ми май тръгва на долу. Мога да се възползвам и от уменията на братовчед ми, който е доста добър с вектор графиката... Всички логота из сайтовете ми са негово дело.... 
Срещнах някои много интересни изображения тези дни.... започвам с папата, които обича да анатемосва или да парадира, че цъка здраво на
Resident Evil 4. Не съм много сигурен, но изглежда много яко или смешно в зависимост от мууда на човек. Отвори очи отче, това заглавие, не може така да бъде пропускана с лека ръка.

Да кажем едно браво и на това азиатче......



..... което е доста секси в дреИте на Ейда Уонг а? Кой би я праснал.... аз да... но да не чуе жена ми.... тихо....
Разбира се ако не си приготвим и днес един Джил - сандвич... няма да е същото или както гласи изображението: Някои майтапи не замират!
Нещо интересно на което попадна... оказа се, че първото представяне на опонент в играта Evil Whitin (1) е силно откраднато от Resident-а. Не съм играл играта, но това, което се вижда на тази снимка доказва това.
Чакайте да намеря снимка и на Resident-a за да сравним, ето:
Кат съм тръгнал да намеря и от римейка а ..... малко по осъвременено и злобно е, ето:
Огледален образ е, но пак става....
Продължаваме с малко арт от класическите заглавия... стил Resident Evil 2:


Resident Evil 2 не случайно е считана от много фенове за най-добрата от поредицата. Все пак именно нейн римейк чакаме налЕ? Поне към днешна дата. Затова приключвам силно с една от сцените от началното видео.. а именно първата среща на Лино това Лион и Клер и прословутата реплика:
– Чакай... не стреляй!!!!!!
 До нови срещи приятели... чакам Ви отново в малкият ни свят в които можем да избягаме поне за малко от напрегнатите ни... надявам се Не... ежедневия.....
ВИЖ И ДРУГО ОТ БЛОГА

No comments:

Post a Comment

Leave a comment