Tuesday, March 6, 2018

R.I.P. Блейзке - Плачкам!1111111111жжсжсс

Скръбна Вест
Отива си мемори картата ми...  бебчето ми.... моята блейзка, която се би рамо до рамо с мен  през годините и остана вярна на своя господар до самият край, без да загуби файлове нито един път. Нека всички сведем глави в минутка мълчание... вечна и памет.
Шегата на страна приятели. Радвам се, че мемори картата е продадена на човек, който за разлика от мен ще я използва. тя завърши своята служба при мен с отличие, нека сега друг да и се радва. Заминава за София.
Искам да я увековеча с  този пост. Ето клипа с който я показах:
Искам да си я щракна за спомен за да си я имам. Доста сантиментален за мен предмет е ...Само дето етикета избледня още повече, защото се засрамих и я зачистих.


Иначе за мен... скоро гледах филм, който ми напомни за стара моя VHS касета от детството... от онези в които един човек озвучава целия филм... Когато още имаше видеотеки да.... та потърсих филма, но не го намерих никъде.... накрая го намерих с БГ АУДИО от някакъв джикитайски сайт. Сега го конвертирам и мисля да пусна и стари филми в сайта.... Само стари за ценители ( а и да не ме накажат заради правата :)
Забравих да пусна и малко арт от този пач, който се изготвя... познах Resident Evil 3 в него.... 


ДО НОВИ СРЕЩИ В МАЛКОТО НИ МЯСТО :*

No comments:

Post a Comment

Leave a comment