Sunday, February 25, 2018

Legend of Legaia - PS1 - OST


Зимата на 2014 година. Стоя си в къщи без работа. Първа зима с нашите след развода. Вадя прашен диск от старата колекция и решавам да тествам да видя, какво беше. Спомням си, че играта беше хубава, бях стигнал до някъде, но поради причини които вече не си спомням не я завърших. Пускам и започвам.... супер зарибително цъкане няколко часа и съм толкова омагьосан, че вече не мога да спра. Всички подобни RPG-та имат много интересна и увлекателна история а красотата на 32 битовата графика толкова ми харесват, така ме "докосват" и успокояват в онзи сив период, че сякаш нищо друго не съществува за мен. Спомням си, че компа ми не можеше да се свърже с нет и чатках от един стар разколачен GSM Nokia X6. Сам в студа в тъмна стая със счупени телефон и компютър. Хоп... прати някое съобщение на някоя мадама и после пак десетина минути потапяне в играта.
Историята беше нещо от сорта на: героя е младо момче от малко селце на крайбрежието на морето. Селцето е защитено от огромна каменна стена, която го предпазва от мъглата, която превръща всичко живо в чудовища. В средата на селцето има дърво на живота, което лъщи в странна зелена светлина. И така логично стената е разбира и града е налазен от гадове, които трепят наред. Мъглата превръща хората в чудовища а ние сме защитени, защото дървото се трансформира в някаква джаджа захваната за ръката ни, която ни дава огромни сили и много качества. И така тръгваме от град на град за да ги пречистим от мъглата и да стигнем до корена на проблема. Много преплетени истории и съдби на младежа и другите два главни героя, които срещаме в последствие.
Препоръчвам на всеки, който е ценител на конзолата и ретро RPG-тата. Днес съм в настроение да послушкам звучния саундтрак към играта.... а Вие????

No comments:

Post a Comment

Leave a comment