Wednesday, February 7, 2018

Fyx=c

МаймОнки как сте... какво се случва с Вас?? Напоследък не качвам нищо интересно и не се занимавам много с този сайт и игрите, защото на шега започнах да барвам нов САЙТ в който продавам много интересни нещица...
Като му дойде времето разбира се, ще задвижим и тук нещата... ще започнем да снимаме нови и по яки игри, надявам се... стига да си взема ново ПЦ, както и ми е идеята... но всичко с времето си... първо искам да си барна една секция по поръчка и да си взема смарт плазма за да си свържа смартфона към него...
Има още доста интересни неща около мен, но са от по лично естество............ е какво път... детето ми, каза първата си дума днес.... йей много съм радостен....
Също така се радвам, че няколко стари муцуни се свързаха с мен, за да си полафим...
Дори вече някои от членовете на сайта ми бяха на гости... Лачко дано си изпил ракията ;)
Това е засега ... късно е лягам си...

No comments:

Post a Comment

Leave a comment