Friday, February 23, 2018

Нов шаблон.... как е???


Време беше да сменя старата тема на блога. Новите темплейти са доста по оптимизирани и съвременни. Какво мислите за промяната... по добре ли е или по зле?
В тази има повече социални уиджети, така че можем повече да общуваме... размерите са пропорционално по съвременни... или сайта е по широк :D
Все още повечето линкове не бачкат, но и това ще се оправи...
Иначе официално тубата вече ме прееба. Канала ми не се монетизира. Не покривам критерия нито за абонати, нито за гледаемо време... спокс сега съм на 197 събса... скоро ще ги догоня до 1000 :D Нищо старите клипове си остават там навеки....имам доста да качвам и там и във вибокс... клипчета на колегите де... но просто в момента времето ми е насочено към другият ми сайт. Нещата вървят бавно... както винаги, но в правилната посока...
За мен.. днес ми изкараха зъб... боли.... много... останаха парчета, които премахнах сам... не питайте... може би така става, когато не плащаш на зъболекаря....Да видим, как ще е напред... :)
PS: Бахти нещастието... докато писах този пост абонатите ми намаляха на 196.... знам кой си... ще те намеря :P

No comments:

Post a Comment

Leave a comment